Виховна година-тренінг «Гендерна рівність у системі прав людини» теж проведена в рамках Тижня Вільного Уряду. Вона стосувалася більше законодавчої бази щодо окресленої проблеми. Захід організовано куратором 31-Б групи асистентом Коваль Л.В. У ході тренінгу особливу увагу звернено було на гендерні рівності прав людей, деякі законодавчі документи, цікаві факти щодо даного питання.

Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.

Інший захід в рамках Тижня Вільного Уряду. 28.03.2019 року в 12-Б (ск) групі (куратор Луценко О.І.) в ауд 206 відбувся тренінг-семінар із залученням кандидата психологічних наук Зінченко О.В. Тема тренінгу "Гендерні відносини у сім'ї". Окрім загальноприйнятих фактів і розмов про роль батька, матері у сім'ї, зачепили питання про насильницьку поведінку в родинах. Дискусії були цікавими, студенти із захопленням ділились власними враженнями, або почутими зі ЗМІ. Дякуємо Олександру Володимировичу за таку можливість поспілкуватись на досить болісну для більшості сучасної молоді тему.

Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України «Щодо проведення Тижня Відкритого Уряду», на нашому факультеті заплановано проведення серії заходів в контексті окресленої проблематики. Зокрема, вже можемо відзвітуватися такими заходами:
1. «Екологічна інформація: довідковий фонд» (дата проведення 27 березня 2019 року), організацію і проведення якого було покладено на викладача Самілик Валентину Іванівну та студентів 11-Б, 32-Б(ск) груп. 
Як відомо, однією із складових успіху майбутнього вчителя є критичне мислення та вміння знаходити об’єктивну інформацію. Саме останньому й було присвячено бесіду зі студентами. Хочеться відзначити зацікавленість молоді в питаннях освіти для сталого розвитку, природоохоронної діяльності, сучасних тенденціях у галузі соціоекології.
І на продовження теми наші студенти приєднались до участі у Всесвітній акції «Година Землі», що відбудеться 30 березня 2019 р. На рахунку обох груп уже є список виконаних «зелених справ», який вони планують поповнювати новими. 
Спілкування з молоддю – це найбільший плюс у педагогічній діяльності, особливо, коли вона така креативна, енергійна, цілеспрямована й відкрита до діалогу. 
Завершити хочеться «фразою дня», озвученою на зустрічі Марією Мерзляк: «Не буває поганих людей, бувають погані вчинки». Так, ми не вправі змінювати людину, а от вплинути на її дії завжди можна, хоча б ставши прикладом для наслідування. 
Дякуємо викладачеві і студентам!

Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak.

Вивчаємо фізіологію людини і тварин цікаво та легко!
Слід зазначити, що фізіологія – складна для розуміння наука, адже має специфіку певних функцій організму, особливості будови тощо. Зокрема, певні складнощі в студентів викликає тема «Фізіологія нервової системи». Виходячи з цього, студентам 31-Б групи ФПФМО було запропоновано підійти креативно до вивчення розділів окресленої теми і підготувати проекти. Сьогодні, 27 березня 2019 року відбулося практичне заняття (викладач Бурчак Л.В.), де й представлено було творчі роботи. Доповідачі пропонували присутнім презентації, таблиці, цікаві факти, аби краще зрозуміти сутність основних понять з теми, функцій певних відділів ЦНС, взаємозв’язок нервової та ендокринної систем тощо. Студенти групи повністю проявили себе, задавали виступаючим запитання, обговорювали, дискутували. Гадаємо, що такого роду заняття не лише цікаві, а й корисні для студентів, адже вони можуть проявити свої творчі здібності, креативність, логічне мислення, вміння відбирати і правильно комплектувати навчальну інформацію тощо. Додаємо частину світлин, що мають цікавий відтінок із-за яскравого сонечка через червоні жалюзі в аудиторії. Далі буде…

Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak.

Дослідження метеорних тіл та їхньої взаємодії з атмосферою Землі для сучасної науки має велике значення у ході вирішення цілого ряду астрономічних, геофізичних і прикладних задач: вивчення походження та еволюції Сонячної системи, використання розсіяння радіохвиль на метеорних слідах для потреб радіозв’язку, безпека польотів космічних апаратів тощо. 
Організація роботи щодо спостереження вторгнень об’єктів космосу в земну атмосферу була однією з пріоритетних проблем, якою переймався видатний астроном, першовідкривач комет 67Р / Чурюмова-Герасименко (1969 р.) і С / 1986 N1 / Чурюмова-Солодовнікова (1986 р.), член-кореспондент НАН України Клим Чурюмов (19.02.1937–14.10.2016 рр.).
У 2013 році група учених (В. Кручиненко, А. Відьмаченко, О. Стєклов, Е. Стеклов та ін.) під керівництвом К. Чурюмова виступила з пропозицією про необхідність створення служби наземного аерокосмічного моніторингу з назвою «Єдина Мережа Чурюмова». Сьогодні до «Єдиної Мережі Чурюмова» входять окремі пункти (регіональні центри), у яких «космічні патрулі» накопичують і зберігають інформацію про аерокосмічні вторгненні в зоні своєї відповідальності, а також обмінюються даними з подібними центрами інших регіонів України.
У жовтні 2016 р. у Глухові під час проведення І Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми сучасної астрономії та методики її викладання» між науковою групою К. Чурюмова і професорсько-викладацьким складом кафедри фізико-математичної освіти та інформатики Університету досягнуто домовленості щодо створення регіонального центру спостережень космічних вторгнень на факультеті природничої і фізико-математичної освіти.
Сьогодні продовжується робота викладачів кафедри щодо організації «космічних патрулів» зі студентами Університету й учнями різних вікових груп. Особливу увагу приділено роботі з учнями початкових класів. Практика такої роботи довела, що маленькі дослідники з неабияким ентузіазмом беруться за справу і відповідально ставляться до спостережень. Використовуючи фотокамери мобільних телефонів, учні доволі часто фіксують цікаві космічні події, а у багатьох випадках до фотофіксації метеоритних вторгнень долучаються й батьки. 
На фото: 1 – «космічний патруль» 3-Б класу Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Глухівської міської ради Сумської області; 2 – під час розповіді; 3 – вивчаємо розташування зірок (вчитель Н. В. Грудиніна, фото Н. Грудиніної); 4 – траєкторія руху метеора (24.01.2019 р., м. Глухів, фото Б. Грудиніна); 5 – траєкторія руху метеора (19.09.2017, м. Київ, фото О. Стєклова); 6 – траєкторія руху метеора (04.07.2013, м. Київ, фото О. Стєклова).

Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.
Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak. Світлина від Liana Burchak.