Освітній процес в асинхронному режимі вимагає адаптації не лише дидактичної складової, а й виховної. Відповідно до дистанційних умов було оновлено і плани виховної роботи академічних груп. Окрім тематичних занять в онлайн форматі, 31-Б група стала учасником пілотного проєкту використання віртуального щоденника формування «soft skills» майбутнього успішного вчителя. Тема цього тижня – «Тайм-менеджмент». До речі, корисна не лише для студентів, а й для викладачів (з огляду на новий формат роботи).
Уміле керування своїм часом є важливою навичкою успішної особистості. Тайм-менеджмент – це сукупність методик оптимальної організації часу для виконання поточних завдань, проєктів та календарних подій. Основними підходами в організації часу є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань на окремі дії, делегування деяких справ іншим компетентним людям.
Головними допоміжними інструментами для керування часом є особистий календар (щоденник), список поточних завдань та список тривалих проєктів.
План на робочий день – це перший важливий крок у плануванні робочого/навчального часу, він постійно контролюється і коригується з урахуванням обставин. І не забувайе про час на відпочинок.
«Не відкладайте на завтра те, що можна зробити сьогодні». До речі, психологи називають цю схильність до зволікання, непочинання, відкладання спеціальним терміном – прокрастинація, що в перекладі з латинської мови й означає «той, що належить завтрашньому дню».