Проблеми раціонального використання природних ресурсів в країні та Глухівському районі були темою обговорення на засіданні круглого столу: «Повернемо природі чистоту». З поняттям екологічного сліду присутніх ознайомила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Коренева Інна Миколаївна. Уявну навколосвітню подорож країнами де відповідально ставляться до довкілля провели кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Хлонь Надія Василівна та заступник голови Глухівського осередку ВЕЛ Армен Людмила Михайлівна. Подорож супроводжувалась відео матеріалами знятими в різних країнах доповідачами. Наукові дослідження учениці 10 класу ЗОШ І-ІІІ ст.. №6 Гулакової Наталі та студентки 31-Б групи Кальченко Наталії довели наявність екологічних проблем у  місцевих водоймах. Саме проблеми місцевих озер стали предметом обговорення з депутатами міської ради Овсянко Г.П., Буйковим О.С. та Буйковим С.О. Не були осторонь і представники місцевих ЗМІ: кореспонденти газети «Кур'єр» Захарченко М.В. та Коваленко А.В. Підсумком спілкування стали рішення про проведення екологічної акції «Чистий берег»  за підтримки депутатів та друкування ряду статей науковців – біологів на екологічну тематику в місцевій газеті.

 

 

 

Фотовиставка «Промені весни»

 

Я сорвал цветок и  он завял.

Я поймал мотылька

и он умер у меня на ладони.

И тогда я понялприкоснуться к

Красоте можно только сердцем

(Павол Орсаг-Гвездослав)

 

19 квітня відкрилася фотовиставка «Промені весни». Її автор – Надія Василівна Хлонь, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін, щоразу презентує незвичайні, нові для себе та глядачів фотороботи. Надії Василівні вдається через фотооб’єктив наблизити людину до природи, відкрити той енергетичний канал чуттєвого сприймання неповоротних моментів, трансформувати буденні речі у фіксовану мить, цінність якої і полягає в одномоментності всього існуючого в природі.

Кожне фото ніби говорить з глядачем, змушує замислитися, отримати естетичне задоволення, надихає, дивує, має рефлексивну та релаксаційну дію. Побічний наслідок – хочеться милуватися й милуватися, від чого втрачається відчуття часу. Фотовиставка «Промені весни» – це та порція тепла та затишку, якої так бракувало в ці прохолодні весняні дні.

Завдання кожного з нас – берегти неповторну природу! Підсумувати сказане можна дещо перефразувавши відомий вислів: «Яка різниця між «подобається» і «люблю»? Якщо Вам подобається квітка, то Ви її зриваєте. Але якщо Ви любите квіти, то Ви їх… фотографуєте».  

 

 

Виставка наукових досягнень кафедри

20 квітня Катерина Іванівна Бородіна, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін, презентувала виставку наукових досягнень кафедри: монографії, наукові праці викладачів та студентів, частина з яких індексується в реферативній базі даних SCOPUS, Web of Science, Index Copernicus та інших наукометричних базах. Відвідувачі могли ознайомитися з актуальними проблемами, що висвітлювались у фахових, міжнародних виданнях, результатами дослідницької роботи членів наукових гуртків. Це дало змогу підвищити рівень зацікавленості студентів професією, визначити напрям їхніх подальших досліджень, стимулювати пошукову активність, підвищити рівень наукової культури.

Подібні заходи є важливою складовою освітнього процесу. Адже сьогодні науково-дослідна діяльність студентів вищих навчальних закладів є одним із основних факторів розширення кругозору й наукової ерудиції майбутнього фахівця, розвитку творчого мислення та індивідуальних здібностей студентів у вирішенні практичних завдань, підготовки висококваліфікованих кадрів відповідного профілю, які б відповідали соціальним запитам на ринку праці.

 

 

«АртЕк»: посвята в екологи

20 квітня відбулася посвята студентів першого курсу 11-Б та 12-Б груп в екологи. Цього дня вперше стартувала ця традиція на факультеті природничої і фізико-математичної освіти. Ініціатором та ідейним натхненником заходу став Сергій Дмитрович Рудишин, доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін.

Саме на квітень припадає велика кількість екологічних свят: Міжнародний день птахів, День охорони здоров’я, День екологічних знань, Всеукраїнський день довкілля, «Марш парків», Міжнародний день Землі, то чому б не започаткувати власну традицію, маючи таку потужну наукову школу на кафедрі.

Посвята проходила під назвою «АртЕк» – Природа неперевершений творець, а творчість без природи не можлива.

Креативні, ініціативні, активні, юні та чарівні студенти переконали присутніх, що наше майбутнє в надійних руках!

Вся енергія позитиву й тепла Сонця зосередилась у двох неймовірних людях – Владислав Мамай та Людмила Сечка, ведучі свята «АртЕк», які й зробили атмосферу цього дня яскравою.

Важливу місію оголосити слова Клятви Еколога виконала Катерина Фесенко, студентка четвертого курсу, яка є активним організатором та учасником щорічних екологічних акцій на факультеті.

Приємно відзначити, що найталановитіші і найрозумніші студенти навчаються саме у нашому університеті. Ними не можна не захоплюватись, від них завмирає подих, вони – наша гордість

Окрема подяка найщирішим на оплески глядачам!

Вкотре підтверджується вислів: «Життя – це не ті дні, що минули, а ті, що запам’ятались!»

 

 

Екологічний слід: загальноєвропейські тенденції переходу до сталого розвитку

21 квітня Інна Миколаївна Коренева, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін, виступила з доповіддю «Особливості екологічного сліду України в контексті загальноєвропейських процесів переходу до сталого розвитку». Актуальність теми та особлива подача матеріалу викликали жвавий інтерес у присутніх. Вправа «Яблуко» стала стимулюючим фактором для пошуку відповіді на проблемне питання щодо потреби людства в ресурсах планети. Абстрактні поняття, трансформовані у візуальні концепти, краще усвідомлювались, а тому всі учасники могли включатися в обговорення, розуміючи суть явищ. У режимі реального часу за допомогою Online екологічних калькуляторів студенти могли порахувати власний екологічний слід і зробити висновки, а також взяти до уваги практичні рекомендації, які також були озвучені доповідачем.

Інна Миколаївна висвітлила закордонний підхід до зменшення екологічного сліду на прикладі політики одного із міст Польщі. Пряма мова: «Загальновідомо, що парадигма сталого розвитку включає в себе крім економічного зростання країни вимоги до захисту довкілля, соціальної справедливості та відсутності расової й національної дискримінації. Одним із індикаторів сталого розвитку розглядають екологічний слід: стандартизований показник, що характеризує споживання людством ресурсів Землі, який виражається в гектарах біологічно продуктивної поверхні Землі, необхідної для відтворення споживаних ресурсів та переробки відходів. А метою сталого розвитку є зменшення площі екологічного сліду суспільства до розмірів, що відповідає біологічній продуктивності нашої планети. Так, мета мого повідомлення – ознайомити студентство з цим показником, викликати занепокоєння станом планети, що в подальшому може стати потужним мотивом природодоцільної та просвітницької діяльності студентів.

Кожен громадянин Європейської спільноти свідомо та відповідально ставиться до всіх наслідків власної діяльності в навколишньому середовищі. Результатом цього є формування високого рівня екологічної культури населення та його екологічна просвіта. Місто Лодзь знаходиться майже у самому центрі країни, і проїжджаючи територією Польщі, я могла спостерігати широке використання такої відновлювальної галузі енергентики як вітроенергетика. Типовими краєвидами сільської місцевості Польщі є вітрогенератори, що перетворюють кінетичну енергію вітру в електричну. Наприклад, вітроелектрогенерація в Європейському Союзі забезпечує в середньому майже 10% енергії. Крім того, в самому місті Лодзь, що нараховує більше 700 тисяч мешканців, велосипедні доріжки є обов’язковою частиною доріг загального користування та утворюють в місті цілу транспортну мережу. Через кожні 0,5-1 км дороги розміщуються велосипедні станції, де кожен бажаючий може отримати міський велосипед на прокат. У місті дуже чисто. Поводження з відходами (їхнє сортування, зменшення виробництва, тощо) є давно загальноприйнятою і всім відомою процедурою побуту».

Подвійний ефект цієї зустрічі полягає у тому, що учасники не лише були поінформовані, а й змогли отримати цілу низку корисних порад щодо економії ресурсів, зменшення свого екологічного сліду і як результат – збереження планети для майбутніх поколінь, своїх дітей, онуків, правнуків.

Висловлюємо щиру подяку Інні Миколаївні за креативну подачу, сучасні підходи до вирішення актуальних проблем, які стосується кожного.

Самілик В. І., голова Ради молодих учених

факультету природничої і фізико-математичної освіти

 

 

 

 

З 18 по 21 квітня на факультеті природничої і фізико-математичної освіти пройшов щорічний тиждень математики. За традицією, організаторами були 33-М та 34-Ф групи.

Розпочався тиждень математики у вівторок грою «Мафія ФМ». Усе відбувалося в 311 аудиторії VII курпусу ГНПУ ім. О.Довженка о 13:00. Серед учасників були студенти: 23-М, 24-М, 33-М, 34-Ф груп, а також викладач Конопля В.О.

У першій грі перемога дісталась гравцям мафії, друга перемога дісталась мирним жителям. Учасники добре провели час, посміялись і проявили свої дедуктивні вміння.

Наступного дня в незмінній 311 аудиторії, пройшла гра «ФМ: він чи вона?», в якій дівчата із 23-М та 24-М груп зійшлись проти одногрупників протилежної статі. Глядачами були студенти 33-М та 34-Ф групи та викладач Заїка О.В.

У напруженій битві, команда дівчат здобула перемогу над командою хлопців. Головним призом став «Еліксир знань», яким у кінці дівчата поділились із командою хлопців.

У четвер добіг кінця наш тиждень математики. Ми презентували відео, яке було відзнято раніше. В цьому відео студенти інших факультетів відповідали на запитання, які пов'язані з математикою або фізикою. Спеціальними гостями нашого «ФізМат абзацу» стали працівники Молодіжного центру ГНПУ ім. О.Довженка Роман Дзекелев і Яна Махоня.

До організації тижня математики долучилася студректор Анна Ніколаєнко, за аудіотехнічну підтримку відповідали Першин Володимир та Долгун Сергій, відео змонтував Гугля Денис. Дякуємо їм!

Також, дуже допомогли Клісова Каріна та Куліш Яна, які підготували весь інвентар до кожного шоу. Ведучими були Анна Демченко та Саша Бут.

P.S. Учіть математику і будьте здорові! Чекайте повернення тижня математики наступного року вже від нових людей із новими ідеями.

 

Бут О., студент 33-М групи ФПФМО

Часто у народі можна почути вислів «Я не знаю як, але ти не так!». Із упевненістю можемо сказати, що то не про наших студентів. Мова йде про старші курси, коли кількість різноманітної діяльності зашкалює – заняття, конференції, статті, англомовні читання, випускні роботи, громадська робота тощо

 Прекрасний приклад показали магістри та спеціалісти ФПФМО молодшому поколінню студентів.

 У вітряний, прохолодний квітневий день, та ще й у п’ятницю, вийшли вони на польову практику на навчальні ділянки під керівницвом доцента Бурчак Л.В. і доцента Мегем О.М. У повному складі, озброєні знаннями, різним насінням рослин, усміхнені, сповнені оптимізму.

 Було продемонстровано вміння готувати ділянку для посіву, сіяти сільськогосподарські рослини, працювати колективно, дружньо. Швидко впоралися, подихали повітрям, сфотографувалися на згадку.

  Беремо приклад! Приєднуємося!!! Працюємо на благо факультету!!!

Міський фестиваль-конкурс молодіжної творчості "Студентська весна" став вдалим для студентів ФПФМО.

Знову й знову горді за Вінду Наталію, студентку 31-Б групи. Активна, молода, креативна, цілеспрямована й... переможниця!!!! Наталка має І місце за поему «Відьма» Т.Г. Шевченка в номінації «Театральне мистецтво». Щиро радіємо за неї!!!

Не обійшлося й без реп-гурту «В один голос». Хлопці прекрасно вміють популяризувати молодіжне мистецтво!!

Бажаємо подальших успіхів!

 

Студенти 41-Б та 32-Б груп ФПФМО мали змогу проявити свої практичні здібності на польовій практиці з біологічних дисциплін.

Багато років поспіль наше студенство ефективно обробляє навчальні ділянки. Праця на повітрі, спілкування, групові уміння, застосування теоретичних знань на практиці – це все, що формує особистість майбутнього вчителя біології та сприяє його подальшій професійній діяльності.

Цього року, за традицією, до роботи взявся жіночий колектив. Хтось можливо скаже, що це не жіноча робота, що вона важка і т.п. А ми відповімо: «У здоровому тілі – здоровий дух! Це фізична праця, і фітнес, і солярій, і тренажерний зал!».

Тому запрошуємо всіх бажаючих студентів-біологів долучитися до корисної справи. Праця, як відомо, благородить людину!

 

Мельник Д., студентка 41-Б групи

Ось і пройшла чергова навчально-залікова практика студентів у школі. Проведено уроки, виховні заходи, написані конспекти, складено психолого-педагогічні характеристики, педагогічні щоденники тощо. А саме головне – телретичні знання втілено на практиці. Це є досить важливим у підготовці майбутніх учителів біології, адже повторення практики більше не буде.

У середу, 5 квітня 2017 року в аудиторії 312 відбулася звітна конференція з педпрактики. Студенти презентували свої звіти з педпрактики, поділилися своїми враженнями, висловили пропозиції.

У кожного відчувалася впевненість у собі, творчі мотиви, інтерес до обраного фаху. Сподіваємося, що професійне вигорання не стане «черговим гостем» наших студентів.

Хай щастить їм у житті та на професійній ниві!!!

 

Важливу роль у професійному становленні майбутнього вчителя мають практичні навички. Виняткове місце в такому процесі належить психолого-педагогічній практиці в ЗНЗ.

Майбутні вчителі фізики (астрономії) та математики (4 курс) разом з учителями-предметниками та методистом під час проходження психолого-педагогічної практики (зліва направо): М. Тутук (43М), М. Шестерненко (44Ф), О. Рознятовська (учитель фізики і математики), С. Шликов (учитель фізики і математики), Т. Пуда (43Ф), Н. Свірепова (учитель фізики і математики), О. Юдіна (директор ЗОШ № 1, учитель фізики і математики), Б. Грудинін (викладач-методист). Усі присутні на фото – випускники Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

 

Як відомо, історія і людина – нерозривні речі. Історію творить людина, а людину – історія. З нагоди 30-ї річниці Чорнобильської катастрофи 26 квітня 2016 року проведено виховний загальнофакультетський захід «Біль Чорнобиля…».

В організації і проведенні заходу брали участь: відповідальна за виховну роботу ФПФМО, доцент Бурчак Л.В., студенти магістратури (6МБ), а також студенти 11-Б, 12-Б, 21-Б, 22-Б, 31-Б, 23-М, 33-М груп. Метою заходу-реквієму було: 1) ознайомлення студентів з подіями квітня місяця 1986 року, з наслідками радіаційного забруднення; 2) вшанування пам’яті ліквідаторів Чорнобильської аварії та усіх загиблих; 3) виховання у студентів патріотичних почуттів тощо.

До проведення заходу долучилися: завідувач кафедри біології та основ сільського господарства, професор Горшкова Л.М., доцент Кузьменко Л.О.

Символічними стали виконання пісень «Два кольори» (Вінда Н., 21-Б група) та «Мальви» (Кленько А., 31-Б група). Яскравим доповненням заходу стали відеофрагменти про безпосередній вибух на ЧАЕС, роботу пожежників, медичного персоналу, евакуацію та ліквідаторів аварії.

У кінці реквієму кожен учасник та присутні отримали жовто-блакитну стрічку як символ безпеки України, її розвитку і процвітання без радіоактивного випромінювання.

Вважаємо, що подібні заходи є обов’язковими, оскільки знайомлять студентів з трагічним минулим України, виховують патріотизм та повагу до людей.

 

 
 

«Розвіюй міфи, долай стереотипи, будь собою, проживай кожен день з користю...» – ці слова стали кредом студентів та викладачів Глухівського НПУ ім. О.Довженка.

До Міжнародного дня Землі 20 квітня 2016 року, за ініціативи викладачів кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін та енергійних і креативних студентів факультету природничої і фізико-математичної освіти, було проведено добровільну акцію «Чистий берег». Об’єкт прибирання – територія Павлівського озера.

Зусиллями студентів факультетів природничої і фізико-математичної освіти та філології та історії, а також всіх бажаючих (близько 50 осіб), зібрано 20 мішків сміття неорганічного походження місткістю 120 літрів кожен. Навіть погодні умови не змогли спинити цілеспрямовану молодь, активна праця спостерігалась уздовж прибережної зони Павлівського озера.

Акція проходила за підтримки приватного підприємця Володимира Івановича Романенка і працівників магазину «Лотос». Висловлюємо їм щиру подяку, за добру справу для довкілля!!!

«Життя – це не ті дні, що минули, а ті, що запам’ятались»!

 
 

16 квітня 2016 року на факультеті природничої і фізико-математичної освіти відбувся День відкритих дверей. Цього дня Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка відкрив свої двері для випускників з різних куточків України.

Головою профорієнтаційної ради факультету, доцентом, кандидатом педагогічних наук Мегем Олесею Миколаївною було організовано виставку, на якій було представлено підручники, посібники, методичні рекомендації, наукові публікації та винаходи викладачів та студентів факультету.

На заході були присутні 32 випускники шкіл, медичних училищ та коледжів. Абітурієнти зустрілися із професорсько-викладацьким складом. З вітальним словом до присутніх звернулася декан факультету Хроленко Марина Володимирівна, яка розповіла про історію і сучасність факультету, особливості його функціонування та побуту студентів. Голова приймальної комісії, кандидат педагогічних наук Земка Олександр Іванович ознайомив випускників із особливостями цьогорічної вступної кампанії. Завідувачі кафедр, доктори наук, професори Горшкова Лідія Михайлівна, Рудишин Сергій Дмитрович і Качурик Іван Іванович наголосили на пріоритетності природничих і фізико-математичних наук у ХХІ столітті.

Для майбутніх абітурієнтів було проведено майстер-класи з предметів ЗНО викладачами випускових кафедр. Студенти медичних училищ та коледжів мали змогу написати пробні тести з біології.

На завершення зустрічі голова профорієнтаційної ради Мегем Олеся Миколаївна провела екскурсію, під час якої майбутні студенти змогли побачити кафедри факультету, навчальні аудиторії, лабораторії та Музей природи.

Вцілому зустріч дала можливість майбутнім вступникам познайомитися з життям факультету, викладачами, особливостями вступу та навчання.

 
 

«Мислити глобально – діяти локально» – під таким гаслом пройшло засідання круглого столу, учасниками якого стали учителі біології загальноосвітніх шкіл міста Глухова та викладачі кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін. З доповідями на засіданні виступили завідувач кафедри, професор С.Д. Рудишин  та доцент кафедри І.М. Коренева. 

Конструктивна робота об’єднала фахівців в Глухівський осередок Всеукраїнської екологічної ліги. Вчителі активно підтримали ідею співпраці та обговорили напрями роботи з вдосконалення екологічної освіти та виховання учнівської та студентської молоді.

 

 
 

Одним із основних напрямів діяльності факультету природничої і фізико-математичної освіти ГНПУ ім. О. Довженка є профорієнтаційна робота, а саме заходи, які б стимулювали пошук людиною найефективніших засобів підвищення свого професійно-кваліфікаційного рівня, розвиток соціально-економічної ініціативи, інтелектуальної та трудової незалежності.

З метою профорієнтаційної роботи щодо набору студентів за освітнім ступенем «Магістр»та освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст» 5 квітня 2016 р.відбувалася зустріч викладачів факультету з випускниками бакалаврату.

Студентів було проінформовано про Правила прийому на навчання до університету у 2016 р., можливості навчання за денною і заочною формами, про нові професійні можливості й кар’єрне зростання. Бакалаври виявили зацікавленість і бажання продовжити своє навчання в ГНПУ ім. О. Довженка.

 

 
 

1 квітня "День птахів" – міжнародне екологічне свято, що проходить щороку в межах програми ЮНЕСКО "Людина і біосфера". Традиційно в цей день вішають шпаківні та дуплянки на дерева, адже в цей час в Україну повертаються з зимівлі пташки, що знаменує прихід весни.

Викладачі, лаборанти кафедри теорії та методики викладання природничих дисциплін факультету природничої та фізико-математичної освіти та студентство, дотримуючись щорічної традиції провели захід для студентів корпусу №7. Весь другий поверх був прикрашений плакатами та пташками. А на вході студентам роздавали значки з зображенням пташок, протягом всіх перерв лунали звуки пташиного співу та тематична музика. Також бажаючим був запропонований яскравий кросворд, яким перевірили ерудицію нашої молоді. І в якості розваги студентам і викладачам, організатори пропонували відповісти на питання з чарівної скриньки.

Пізнавальною інформацією ділилися студенти 1 та 4 курсу. У змістовних газетах вони висвітлили, що птахи не тільки прикрашають ліси, поля, луки, парки, сквери. Вони являються справжніми помічниками і друзями. Знищуючи велику кількість шкідників сільського і лісового господарства, зберігають для людей врожаї садів, полів, городів.

Тож приваблюйте птахів, підгодовуйте взимку, влаштовуйте штучні гнізда і вони віддячать вам сторицею.

 
 

Навчальна педагогічна практика студентів є необхідним етапом у системі практичної підготовки до роботи учителя. Мета навчальної практики – підготовка студента до виконання функцій вчителя і вихователя в органічній єдності, розвиток практичних умінь та навичок, створення широких можливостей для розвитку творчих здібностей педагога.

29 березня 2016 року відбувся предметний захист навчально-залікової педпрактики студентів 32-Б та 41-Б групи факультету природничої та фізико-математичсної освіти. Під час підсумкової конференції студенти відзвітували про проведену роботу, поділилися враженнями та надали пропозиції щодо покращення умов проходження практики. Студенти із захопленням розповідали про індивідуальні особливості оволодіння професійними уміннями, досвідом практичної діяльності. Крім того, акцентували увагу на необхідності постійного саморозвитку та самовдосконалення. Педагогічна практика створила реальні можливості для формування готовності студентів до проведення навчально-виховної роботи зі школярами, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід. Водночас студенти переконалися у правильності вибору професії, адже робота з дітьми принесла задоволення і бажання працювати вчителем.

В свою чергу присутні на заході методисти-предметники, висловили свої думки про те, що щоб стати висококваліфікованим педагогом, окрім професійних, потрібно володіти такими моральними якостями, як любов до дітей та свого предмета. Потрібно бути наполегливим, витривалим, добрим, терплячим, справедливим, тактовним, чесним, прагнути до постійного самовдосконалення. Крім того, учитель досконало повинен знати свій предмет, а також бути всебічно розвиненим, володіти великим словниковим запасом, високою культурою спілкування, бути зразком для своїх учнів. Педагогічні здібності – важливий елемент педагогічної майстерності та важлива умова успіху в роботі.

В цілому педпрактику студенти факультету пройшли на високому рівні, вчителі, методисти та керівництво шкіл залишилися задоволені роботою майбутніх вчителів біології і висловили побажання, щоб проходження практики стало цінним досвідом на шляху до становлення майбутніх педагогів.

Виготовлені студентами наочні засоби навчання передані в Шалигінський, Мутинський та Бистрикський НВК.

 

 
 

31 березня 2016 року на факультеті природничої і фізико-математичної освіти була проведена звітна науково-практична конференція студентів, магістрантів «Актуальні проблеми освіти і науки у світлі євроінтеграції».

На пленарному засіданні були презентовані найбільш актуальні наукові здобутки магістрантів та студентів старших курсів, які торкались проблем біології, фізики, математики і методик їх викладання.

Переможцями стали:

І місце – студент 6 МБ групи Міськов Андрій

ІІ місце – студентка 6 ММ групи Клюс Наталія

ІІІ місце – студент 6 МФ групи Гальчук Руслан

                студентка 6 МБ групи Мірошник Ірина

                студентка 52 БП групи Мисік Вікторія

 

Після пленарного засідання відбулись секційні засідання кожної кафедри.

Бажаємо студентам та магістрантам нових творчих досягнень!

 

 

 
 

15 березнея 2016 року студентами 23-М групи факультету природничої і фізико-математичної освіти було проведено захід, приурочений до Дня народження числа «Пі».

Захід було проведено у формі гри «Хто зверху». Участь взяли студенти 13-М і 14-М групи, які були поділені на дві команди: хлопці та дівчата. Змагання тривали 6 раундів, за підсумками яких перемогла команда хлопців.

На святі були присутні та активно підтримували учасників викладачі кафедри фізико-математичної освіти та інформатики, а також студенти старших курсів.

 
 

16 квітня 2015 року в аудиторії 312 корпусу №7 відбулася презентація наукової школи доктора сільськогосподарських наук, кандидата біологічних наук, професора Горшкової Лідії Михайлівни «Проблеми, методи й наукові технології сучасної біологічної науки та методики її викладання».

На зустріч були запрошені викладачі та студенти 11Б, 12Б, 21Б, 22Б, 31Б, 51Б груп факультету природничої та фізико-математичної освіти.

 

 

6-8 квітня в м. Дрогобичі проходив ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з фізики. В цьому заході брав участь магістрант групи 6М-Ф нашого університету Шматко Денис. В нелегкій напруженій боротьбі серед студентів фізико-математичних спеціальностей не тільки педагогічних, а й класичних вишів України, Денис виборов, вперше за історію ГНПУ ім. О. Довженка, почесне 6-е місце. Так тримати! МОЛОДЕЦЬ!

     Завдячуючи деканові факультету природничої та фізико-математичної освіти Коренєвій І.М, колегам із Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича та активу виховної платформи МАГ "Гравітація", в нашому університеті з'явився символ миру - чагарник Магнолії.
           Ця рослина здолала сотні кілометрів, щоб колоритно стати частиною багатої флори Довженкового вузу. Магнолію посадждено в "Римському дворику" (й сама не знала, що такий у нас існує).
            Добру справу зроблено.


       Нехай квітнуть Ваші серця так красиво, як цвіте магнолія!

2 квітня кафедра фізико-математичної освіти та інформатики організували поїздку груп 34-Ф та 6М-Ф до м. Суми в Інститут прикладної фізики. Студенти та магістри з цікавістю та захопленням ознайомились з роботою лінійного прискорювача, електронного мікроскопа та сучасного мас-спектрометра. За допомогою аналізатора було проведено дослідження вмісту міді в плазмі крові з високою точністю. 

 

      Першого квітня відбулася фінальна гра з волейболу між жіночими командами всіх факультетів. Наша команда у складі: Фесенко Катерини 21-Б, Зимогляд Анжеліки 22-Б, Ворони Вікторії 23-М, Компанієць Світлани 23-М, Сагайдачної Юлії 23-М, Тарасенко Світлани 31-Б, Кривущенко Ольги 33-М, Вінди Наталії 11-Б, Пархоменко Марини 43-М зайняла почесне ІІ місце. 

Дякуємо Касьяну Анатолію Васильовичу, Ковальчуку Андрію Андрійовичу за підтримку та тренерські настанови.

 Бажаємо учасникам здоровя, творчої наснаги, творчих успіхів!