26 лютого 2017 року  наше місто святкувало традиційну Масляну. Теплий, сонячний день нагадав про те, що пора відкрити двері весні. На площі  було все: гарний настрій, хустки, віночки, шубки, квіти, яскраві стрічки, емоції, галас!

Колона університету, в складі якої були й наші студенти  вражала барвистими кольорами, колоритом, позитивом.

Вітаємо зі святами! Чекаємо весну, довгоочікувану та чарівну!!! Хай у всіх і настрій буде весняним!!!

Вітаємо ВІНДУ НАТАЛІЮ (студентку 31-Б групи) з трофеєм районного відбіркового конкурсу читців, присвяченого пам’яті Т. Г. Шевченка! 
Конкурс відбувся у РБК 24 лютого 2017 року.

Наталія представила уривок із поеми «Гайдамаки» «Лебедин». Як завжди, це було феєрично, емоційно, реалістично…Як-то кажуть, «мурахи поза шкірою..».

Так тримати!!!Радіємо за Наталку!!!

 

Ми знаємо, що у «здоровій» дискусії народжується істина.  І нагода довести це не стала баритися.

Активні студенти нашого факультету – Марунчак Мар’яна  (31-Б група), Григорець Юлія (31-Б група), Леонтенко Аліна (21-Б група), Смілик Яна (21-Б група) – взяли участь у дебатному турнірі.

За ініціативи помічника ректора  Любивого В.А., організовано дебати на тему «Вища освіта повинна бути виключно платною».  Захід відбувся 27 лютого 2017 року. Учасників було розділено на 4 команди: 1 і 2 – уряд, 3 і 4 – опозиція.  Уряд мав навести чіткі аргументи для доведення  своєї думки, а опозиція – мала спростувати ці доведення. У цілому, дебатна гра зацікавила студентів, дала змогу розкритися, реалізувати себе у  ролі.

У кінці дебатів підбито підсумки. Цього разу, опозиція «взяла верх».

Сподіваємося, що заходи такого типу будуть цікавими та корисними для нашого студентства.

 

 

Студенти нашого факультету ефективно змогли показати себе на олімпіаді з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності», яка відбулася 8 лютого 2017 року на базі кафедри безпеки життєдіяльності, фізичного виховання та здоров’я людини.

Учасникам було запропоновано теоретичні питання, ребуси та практичні вправи щодо надання першої допомоги.

За результатами олімпіади визначено переможців:

І місце – Скрипченко Дмитро (31-Б група)

ІІ місце – Мерзляк Марія (12-Б група)

ІІІ місце – Кольченко Наталія (31-Б група).

Вітаємо переможців! Дякуємо за знання! Так тримати!

Відомо, що краса – врятує світ. А коли ще додати талант, то це взагалі сильний тандем, що може творити дива.

Сповна насолодитися таким поєднанням змогли глядачі конкурсу «МІС ГНПУ», що пройшов 16 лютого 2017 року у Міському палаці культури.

13 красунь-студенток змагалися за титул переможниці. Учасниці вражали присутніх своїми талантами, харизмою, вміннями…

Факультет природничої і фізико-математичної освіти представляла студентка 41 Б групи ВОРОН Неля. Красуня має неабиякий хист, бо міркує як чоловік, а діє як жінка. У додачу до стрункої фігури і погляду з «бісиками» в очах, її друзі – це тил, сила, витримка і перемога!

Багатогранність обраних Нелею образів просто вражала таємністю, загадковістю, довершеністю. Згадується, образ ляльки Клодін Вульф із Монстр Хай (конкурс «Дефіле») – містичний і чарівний водночас. А обрана Нелею Діта фон Тіз (Конкурс «Жінка – історія»), просто поглинула глядачів своїм шармом, граціозністю, впевненістю. Гармонічним був і танок «Зламане танго-талант» у виконанні нашої студентки (конкурс «Таланти»). Це танго – пристрасне, живе, реальне. А конкурс-дефіле «Вікторія Сікрет»викликав неабияку хвилю милування, овацій, емоцій, адже дівчата продемонстрували себе у купальниках. Родзинкою цього дефіле були крила. Неля одягнула яскраво-сині крила, як острівки неба, що грайливо мерехтіли під блиском ліхтарів сцени.

За результатами конкурсу, Ворон Неля отримала титул «МІС Грація», її нагороджено відповідною грамотою, цінними подарунками від компанії AVON, численними букетами квітів і…грошовим призом від спонсорів.

Вітаємо Нелю!!! Бажаємо натхнення, успіхів, посмішок і добра!!! Дякуємо за позитив й емоції!

 

Коли в житті немає любові, у ній немає й життя

Авессалом Підводний

 

Кохання – коли ти відчуваєш, що у тебе виросли крила, і ти, наче ангел-охоронець, повинен берегти дорогу для тебе людину. 

Кохання – почуття, яке підносить тебе до небес і крутить у ритмі повільного вальсу. І потрібно бути дуже обережним, щоб не впасти і не перетворитись на краплини роси. 

Кохання – вихор, який з шаленою швидкістю зриває усе на своєму шляху. Ти повинен тверезо оцінювати ситуацію, щоб він не знищив все навколо, бо воно уже не повернеться.

Кохання – бездонний океан, яким би він не був спокійним, та інколи і в ньому вирують урагани.

Кохання – магія, яка ніколи не розкриває свої секрети простим людям, бо те, що стає явним, не викликає такого інтересу, як тоді, коли воно було невідомим. 

Кохання – дощ, тепло чужої руки, п’янкий погляд, стан невагомості, відчуття власної значущості, бажання бути кращим і змінити світ… 

Здається, що сказано все, додавати нічого і не треба. Та студенти нашого факультету змогли ще додати грайливості, яскравості, відтінків Дню Закоханих.

14 лютого 2017 року другий поверх корпусу № 7 зустрічав усіх повітряними кульками у вигляді серця, кольоровими стінгазетами з нагоди свята, романтичною музикою.

Родзинкою цього дня була Скринька для валентинок, де кожен міг залишити листівку з урахуванням своїх симпатій.

Зі святом! Кохайте, бо Ви того варті!!!

Яка вона – сучасна вчителька?

Сьогодні школярі хочуть бачити перед собою вчителя, який уміє і бажає вчитися, знає свій предмет, не зупиняється на досягнутому, слідкує за новинами, є активною різносторонньою особистістю. Людина, яка цікавиться всім, що її оточує, зможе будь-яку інформацію подати доступно, оригінально і з подальшою практичною користю, зробити кожен урок особливим і пізнавальним, власним прикладом мотивувати до саморозвитку.

Особливої уваги заслуговує культура мовлення вчителя. Ще давньогрецький філософ Сократ зазначав: «Заговори, щоб я тебе побачив». Основними комунікативними якостями мають бути правильність, термінологічна точність, доречність, виразність та чистота. Образність, емоційність мовлення підсилює сприймання матеріалу, привертає увагу учнів.

Студентки 41-Б групи Вєтрова Вікторія та Свистунова Юлія на практиці доводять ефективність навчальних занять з циклів фахової та професійно-орієнтованої підготовки. Актуалізуючи знання з методики викладання біології та природознавства, майстерне викладання яких забезпечує професіонал своєї справи Кмець А.М., дівчата на належному рівні проводять уроки. Досить важливою є і та теоретична база, яку вони отримали на заняттях з педагогіки та психології, адже кожен учень – це особистість, зі своїми інтересами, здібностями, типом темпераменту, характером. Вікторія та Юлія відзначають на скільки це оптимізує співпрацю зі школярами. Одна дитина скромна і сором’язлива, у той час як інша – гіперактивна, енергійна, трапляються випадки і недисциплінованості. Дівчата розуміють, що їхнє завдання, як вчителів, допомогти розкритися сором’язливій дитині та спрямувати енергію гіперактивного школяра у конструктивне русло. Вимоглива справедливість, об’єктивність в оцінюванні, що є досить не простим елементом в роботі вчителя на уроці, тактовність, наполегливість, дисциплінованість, креативність, уміле володіння інформаційно-комунікативними технологіями, - і це лише частина того переліку якостей, якими можна охарактеризувати наших студентів-практикантів. Не дивно, що вони, завжди усміхнені і привітні, заслужили свій перший авторитет серед дітей.

Формування компетентності майбутнього вчителя не можливе без такої складової, як вивчення передового педагогічного досвіду. І в цьому аспекті нашим студентам пощастило, адже співпраця з Гулаковою Інною Миколаївною та Говорухою Тетяною Миколаївною – вчителями біології загальноосвітньої школи № 6 м. Глухів, – це чудова нагода пізнати всі ті таємниці педагогічної справи, які не знайдеш в посібниках, але які гарантують успіх. За що і висловлюємо слова вдячності.

Біологія – це одна з фундаментальних наук. Життя людини не можливе без природи. Оптимізму додає той факт, що майбутнє цієї науки в надійних руках. Якість перевірена практикою – це найвища оцінка.

Бажаємо успіхів усім студентам, які проходять навчально-залікову практику. Цікавих ідей для проведення змістовних уроків та можливостей їх реалізовувати.

Викладач-методист, асистент кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Самілик В.І.

 

На фото: студенти-практиканти Вєтрова Вікторія та Свистунова Юлія зі своїми наставниками – вчителями біології загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 м. Глухова – Гулаковою Інною Миколаївною і Говорухою Тетяною Миколаївною та під час проведення залікових уроків.

Мово рідна, слово рідне,

Хто вас забуває,

Той у грудях не серденько,

Тільки камінь має! (С. Воробкевич)

 

Нині Україна переживає нелегкі часи. І особливою стороною сьогодні виступають українські звичаї, традиції, національні цінності, українська мова.

У зв’язку з цим, з нагоди Дня рідної мови, на факультеті природничої і фізико-математичної освіти проведено рейд «Мово рідна, живи в кожнім домі!». За ініціативи студентського самоврядування створено тематичний стенд, де всі бажаючі змогли залишити на стікерах свій коментар щодо значення української мови для нашого народу.

Ну що б, здавалося, слова...

Слова та голос – більш нічого.

А серце б’ється – ожива,

Як їх почує!.. Знать, од Бога

І голос той, і ті слова

Ідуть меж люди! (Т. Шевченко).

Цікаво було почитати думки українців, особливо молодого покоління, що є майбутнім нашої незалежної держави. Поки живе мова – живий народ! Прославляємо мову, плекаємо її, підтримуємо УКРАЇНСЬКЕ!!!!

Щоб бути гарним учителем, потрібно дві речі:

 любити те, що викладаєш,

і любити тих, кому викладаєш.

 

Ось і стартувала навчально-залікова практика студентів III-IV курсів факультету природничої і фізико-математичної освіти. Студенти-практиканти розійшлися школами для виконання завдань педагогічної практики.

Перші тижні практики було присвячено ознайомленню зі школою, вчителями-предметниками, учнями класів, календарними планами тощо. Студентство «з головою» поринає у вихор шкільного життя, спілкування з дітьми відкриває все нові й нові можливості, шліфує молодь і сприяє подальшій ефективній професійній діяльності

А коли настав час для проведення власних залікових уроків, то практиканти змогли «включити» всю фантазію, творчість, ініціативність, завзятість.

 Цікавими стали залікові уроки, зокрема, для студентів, що проходять педагогічну практику в Глухівській ЗОШ №3 – Мельник Д., Григор’євої Д., Велинської А., Харченко О. Адже на допомогу їм завжди приходять мудрі наставники – вчитель біології Лях І.А., методисти Бурчак Л.В., Коренева І.М., котрі вчасно надають консультації, поради, необхідну інформацію, обладнання, методичне забезпечення.

 У таких умовах студенти мають змогу розкритися як майбутній фахівець з біології, цікаво проводять уроки, підбирають для учнів творчі завдання, проблемні питання, готують презентації, використовують відео-фрагменти. Це зацікавлює учнів, стимулює їх для отримання нових знань, забезпечує контакт з молодими спеціалістами.

 Хочеться побажати практикантам успіхів у оволодінні фахом і нехай обрана професія приносить лише задоволення.

 

Викладач-методист,

кандидат педагогічних наук Бурчак Л.В.

 

У житті кожної молодої людини настає той час, коли вона має обрати майбутню професію. Це по-справжньому доленосний життєвий крок і дуже важливо, щоб цей вибір був усвідомлений, виважений, зроблений із особистісних інтересів і нахилів та враховував затребуваність фаху на сучасному ринку праці. У зв’язку з цим,  24 лютого 2016 року членами профорієнтаційної ради факультету природничої і фізико-математичної освіти ГНПУ ім.. О. Довженка здійснено запланований виїзд до шкіл м. Путивля та Путивльського району, Путивльського коледжу СНАУ.

 

17.02.2016 року в університеті були проведені змагання з шахів між факультетами. За планом змагання проходили в 74 аудиторії III корпусу. ФПФМО представлено двома командами. До складу першої команди ввійшли : Костоглодов Станіслав (13-М), Заплаткін Іван (12-Б), Бездетко Ольга (43-М). Спільними командними зусиллями, гарною підтримкою одногрупників і друзів вони зайняли  почесне II місце, були нагороджені грамотою та солодким призом. Друга команда факультету в складі Романенка Олександра (43-М), Кудаша Олександра (11-Б), Генкала Дениса (21-Б), показали гарне вміння думати та грати в шахи, але виявились дещо слабшими. Бажаємо нашим розумникам, з математичним складом розуму, подальших перемог.

Фізорг факультету(Фесенко Катерина)

17 лютого 2016 року на факультеті природничої і фізико-математичної освіти було проведено І етап Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Екологія» та зі спеціальності «Біологія». Це гарна можливість для студентської молоді проявити свої ґрунтовні знання, уміння та навички з фахової підготовки, посилити мотивацію до активної самоосвітньої діяльності, професійного самовдосконалення.

Другий тиждень поспіль студенти 32 Б (Єрошова А.) та 41 Б (Ковалевська А., Биковець В., Тарасенко С.) груп наполегливо виконують завдання педагогічної практики. Проведення залікових уроків, бесіди з вчителями, методистами, анкетування учнів, створення презентацій, наочності – це далеко не весь список завдань практикантів. Однак, відчувається оптимізм, творча ініціатива, неабиякий інтерес до обраного фаху.  На допомогу молодим практикантам завжди приходять вчителі школи (Лях І.А., Понирко Г.Ф.), методисти (Бурчак Л.В., Коренева І.М.), які сприяють більш ефективній діяльності в стінах школи.  Сподіваємося на позитивний результат практики і задоволення від справи, яку обрали студенти.

Друга декада лютого стала багатою на зустрічі профорієнтаційної ради факультету з випускниками шкіл. Цього разу виїзди здійснено до ЗОШ І-ІІІ ступенів м. Конотоп, Конотопського медичного та професійно-технічного училищ (15 лютого),  а також шкіл м. Ромни (11 лютого). Агітаційна акція охопила близько 150 абітурієнтів, з якими встановлено тісний взаємозв’язок для подальшої співпраці.

15 лютого 2016 року на факультеті природничої і фізико-математичної освіти студентським самоврядуванням було організовано благодійний ярмарок до Дня Святого Валентина. Студенти всіх груп факультету активно долучилися до цього заходу, проявили ініціативність та креативність. Зібрані кошти підуть на допомогу хворим дітям.

Активно розпочали свою педагогічну практику студенти-біологи у Глухівські ЗОШ № 2. Яскравим прикладом цього стала серія уроків «Розмноження і розвиток людини», проведених Дворніченко Ю., Кудряшовою Ю., Павловою А., Островерховою В. Незважаючи на специфічність теми та складність матеріалу, практиканти змогли зацікавити аудиторію учнів, які легко дискутували, робили висновки, відповідали на проблемні запитання, будували асоціації. Сподіваємося, що педагогічна практика принесе практикантам задоволення від обраної майбутньої професії, забезпечить здобуття необхідних умінь і навичок, а учнів збагатить ґрунтовними знаннями з біологічних дисциплін.

Ось і стартували залікові уроки в Глухівській ЗОШ № 6. Активно включилися у цю роботу студенти-практиканти, методисти (доц. Мегем О.М., доц.. Хроленко М.В.) та вчителі біології. Проведено декілька цікавих уроків з використанням інноваційних технологій у процесі навчання біології. Сподіваємося, що і подальша практика буде такою ж змістовною і цікавою.

9 лютого 2016 року з метою популяризації спеціальностей факультету природничої та фізико-математичної освіти відбулася зустріч з учнями 11 класу  Глухівської ЗОШ № 2.

Захід організовано за ініціативи профорієнтаційної ради факультету та проведено студентами – практикантами (Ткачова О., Островерхова В., Кудряшова Ю., Павлова А., Дворніченко Ю.). Випускників ознайомлено з умовами вступу до нашого навчального закладу,  з перевагами навчання у стінах вишу, з необхідним переліком ЗНО для вступу.

5 лютого 2016 року викладачі кафедри фізико-математичної освіти  та інформатики популяризували спеціальність «Фізика» серед безробітної молоді. Зустріч відбулася в Глухівському міському центрі зайнятості. Чисельність абітурієнтів становила 30 осіб, які отримали необхідну інформацію щодо вступу у наш навчальний заклад та ознайомилися з агітаційними матеріалами.

Будемо раді бачити їх в складі студентів нашого педагогічного університету!

Кожна людина прагне знайти достойну професію та реалізувати себе у суспільстві. Особливого значення це набуває для випускників шкіл, які стають перед вибором подальшої професійної діяльності, вступаючи у виші України. Важливо правильно обрати ВНЗ, успішно скласти ЗНО та зорієнтуватися у правилах прийому до закладу.

У зв`язку з цим, 4 лютого 2016 року членами профорієнтаційної ради факультету ПФМО здійснено запланований черговий виїзд до шкіл м. Бурині та Буринського району.